Saturday, March 20, 2010

;)

rinduku da terubat slpas menatapi mke abah,mak,dekyah yg t'cinta..hehe..
puas gle aku smlm b'cerite,b'gelak ktwa~
abis da smue mslh aku diluahkan pd mak n abah~aku da kmbli tenang dcni.:))
smlm mak aku smpat sh0pping bj raye kt jekel nii~
mak aku ckp bl ansur2..sbb taun sblum2 ni bl skali byk, 2laa terase duet pun skali byk kuar..
mane taknye kalu s0rang da 6-7 psg, naseb baek aku n dekyah jerrr yg p0mpuan yg mmg slalu nk b'gaye kan..haha..
sgt b'tuah sbb mak ku sgt sgt sgt memahami~ikt jerr kerenah anak2 die ni..
tp slagi ianye msh relevan n xmelampau laa kan.;)
mlm smlm test pun b0lelaa aku jwb~b'semangat jer ms menulis esei tu~
mgkin sbb sblum tu aku mkn mskkn air tgn emakku k0t..hehe..;)
k laa~i nk mandi ni..bgun jer trus capai lappy ni~teruk kan perangai..a
laa skali skala jer..hihi..;p



t0 maktam: thanks s0 much sbb sp0nser bj dinner kakl0ng..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails