Friday, November 6, 2009

.....

mlm td tgh aku sy0k stdy..erk?sy0k ke..tensi0n ade laa.. tetibe aku dpt 1 msg dr mr x ni~ya ALLAH,t'kejut gle..

mr x:salam.nisa sehat?da lm xdgr khabar..
aku:sape ni?
mr x:saye,f*****

...bl die da bgtau sape die,aku xreply da...huh..aku tkt nk teruskn msg ngan die~tkt bini die serang aku lg...ye..die da kawen n de ank s0rang~tp aku pelik la,time tu da pkul 3lbh,xtd0 ke die..n msti bini die de kt sblh kn...hurm..aku phm,s0metimes kt akn t'igt pd kenangan lame~xkshla pahit atau manis...t'utame kalu 1st luv...tp aku da serik da~ckupla aku dimaki dihina dl...ptutnye aku la yg mara kn sbb die 'rampas' mr x tu dr aku..... kalu da xde jd0h..b'cinta lame mane pun,still xkn dpt bsm...i admit it~walaupun mule2 aku mcm 0rg...........sbb kit0rang da kapel alm0st 6 years..since i was in f0rm 1..haa...kecik2 da pndai kan cinta cintun ni..haha..act aku xslhkn die atau sape2..aku da lame da memaafkn sume yg blaku..n aku bkn jnis yg pendendam........eventh0ugh its hurt me a l0t.................

5 comments:

ezy eizyanie said...

erk...
sis,,,
mr F y cerita tyme kite ngaji same dulu kew?

siti khairunnisa said...

yup my dear..;)

ezy eizyanie said...

oic~
xpe2~
akk pown da ade bf~
moga akk lebih bhagia~
ok~
smile~

zuEra.. said...

hahahhaha...aku tau sape...kuikuikui...tok sah ngade2 nk lyn...x gune pon laki mcm tuh...go go nisa...ngabes kan boreh yo...

siti khairunnisa said...

hehe..iyela kakwaa..aku xlyn die pun..dun w0rii..;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails