Wednesday, March 17, 2010

ade sesape yg nak pinjam bb aku??

t0l0ng jauhkan aku dr fb b0le x??ade sesape yg nk pinjam bb aku smpi jmaat ni??
ameklaa~aku rela..haha..amb0ii..bgtula addictednye aku ngan fb ni..
ari jmaat mlm de test ent~da labyk nk c0ver chapter tp 2laa..b0le lg suke suki..
nafsu lbh dr akal kan~lappy dpn mte,bk kt sblh..mane yg aku lebih bg tumpuan??tntulaa ngan si fb..;p
kalu incik abang tau ni, msti die p0tpetp0tpet~yela..aku ckp aku stdy~xckp pun ngan die stdy ngan fb skali..hehe..gle cm baek kann..abg,ampunkn syg eh..laenkali xmaen2 lg stdy..:p

ohh..incik abang pndai wat suprise skang;)~2 ari lpas die de bgtau s0mething yg mmg aku tgu slame ni~tp die xpnah pun nk bincang2 ngan aku~tau2 jer die da rancang..tp i l0ikeeeee laaa..aku nk share crte ni ngan k0rang~tp tgu ms yg sesuai ehhh..:))

till then..gudnite..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails