Monday, February 21, 2011

khilaf driku....

hari2 indah kdg2 diselaputi suram..
jiwa ini nmpk tenang tp dlman hanye mampu menjerit kesakitan...
kate2 yg manis hanye mampu terucap d bbir~jiwa yg hebat b'gel0ra menghempas lautan hati..
kesedihan dtg tnpe di undang~kegembiraan menjelma tnpe diduga...
bkn sentiase bhgia milik kt~bkn jgk kesedihan 2 menemani liku2 hidup yg penuh duri...
inilah realiti kehidupan~hdp yg telah ditentukan di loh mahfuz...
aku sentiase b'syukur kpd mu ya ALLAH.,..
sehingga kt msh mampu menghirup udare di bumi-Mu~msh lg dpt menikmati rezeki yg telah Kau kurniakan..
aku akui kdg2 aku alpa~aku akui kdg2 aku naif...tp aku tidak mgkin m'biarkan kekhilafanku ni b'panjangan...
d0a dan tawakkal ku pnjatkan sentiase kpd-Mu....



nisa: muhasabah diri..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails