Wednesday, March 24, 2010

tumblr?

since skang ni ramai yg pki tumblr kan~mcm bestttt jerr..rami da kwn2 yg da tukar ke tumblr..
tp xtau mcmane nk gne la~haha..;p
adela g0dek2 tp msh ggal..huhu..
plg ske tgk tumblr aisya laa..cantekkkk..;)
nk mcm tu jgkk~tp 1 day nt b0le k0t..hehe..;)
tgulaaa..skang aku msh b'usahe lg..;p
0hh skang kpale tgh pusing2~
hanye pkr marketing saj0~klakar kan bdk inf0 mgt tetibe sem last kn amek subject ent niii..
xpela~bak kate abah,blaja pape ilmu pun xpe sbb xrugi~0rg yg xb'ilmu 2 la yg rugi..
s0, walaupun mule2 t'pkse n berat ati tp skang da 0k da..:)
juz mcm rase xckup tgn jela~sume due date keje anta next week~mknenye dis weekend xb0le la nk berangan byk2..hehe..;p




*untuk pengetahuan k0..aku dpt url bl0g k0 dr en nuff aku~aku pun xtau yg k0 da tkar url since aku xpenah view bl0g k0 pas aku tukar url..aku pun bknla f0ll0wer setia k0~br2 ni je kan after k0 add fb aku,br la aku tau ape2 ttg k0..sblum ni l0st cntct n aku xtau pape ttg k0..n k0 xletak url bl0g kt fb kan tapi aku de letak url bl0g kt akunyer pr0file.....aku view bl0g k0 dr my en nuff...s0..bgitula crtenyer mcmane aku b0le tau url bl0g k0..aduhai~aku surrender la beb~aku rase aku xmmpu da nk b'lwn hujah ngan k0..skali lg aku minta maaf..sbb dulu aku penah jdkn k0 my inspired.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails