Thursday, March 25, 2010

i need new sandle;p

terase arini mcm ari jmaat plak~kmpus da lengang,sume da blk umah~kwn2 aku pun blk,tgl la aku s0rang2..naseb baek rumate xbalek,kalu x mau mer0yan tgl s0rang2 kt cni..;p aku xksh sgt nk blk sbb last week my famili da dtg cni..kebetulan cti sk0lah n dekyah bsg2 b0san dduk umah,nk spm taun ni,b0le plak die b0san2..;p






sandle yg da uzur~smpi besi pun da terase..m0m,can i get new sandle?can i??;)
td abah call n aku da b'jaye b0dek abah tuk bl sandle br..hehe;p
mintak ngan abah laa senang ckittt~tnpe byk s0al,trus je bg tp kalu ngan mak nt,mcm2 mak tnye pastu bebel2 ckit then br bg beli..haha..
mak slalu suh aku bl sandle yg ala2 0rg tua~slalu scholl laa~yg ade tapak ckit bwh die,ade tali2 cm besar..haha..tp aku plak degil sbb xminat~nk yg leper jerrrr..kalu ade tali pun,nk yg halus2 n c0mei2 jer~2la yg cepat kuar besi tuuu;)

then td puas nk crk t0pup mxs~susahnyer,kalu ade pun kene charge 50sen~huhu..aku mls nk gne celc0m~nt bil tgi n kesian incik abg nk byr..hehe..tp aku byr jgk separuh kalu bil 2 tgi luar bese kan n time incik abang kering..haha..mstila ade kejesame kan..;p
http://www.emocutez.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails