Sunday, December 20, 2009

ser0n0k yg amat;)

br smpi d umah~pas merempuh jam yg terukkk..

0h ye,aku b'jaye juge g family gathering:)

walaupun aku tgk mke maktam ku agk sedih..huhu..

xpela..next time insyaALLAH..


bdn agk lenguh2..penat..

tp ser0n0k yg amat=)

b'same family merapatkn lg hubungan kekeluargaan..

aku rase amat amat b'tuah dilahirkan dlm fimly yg bgitu mementingkan ikatan keluarga..

yg meletakkn kasih sayang adalah kunci utame kebahgiaan..

ye,aku bahagia n bangga m'punyai mereka sume..

syukur alhamdulilah..=)

esk kene bgn awl~anta adek ke umah ckgunye..

adek aku akn ke jhr bahru sbb de bngkel addmath..

alahai..sunyila umah smgu die xde..

xdela teman aku tuk 'bgaduh'..hehe..

incik abang b'h0liday ngan fmly die ke langkawi mlm ni..:)

take care abang..jgn nakal2..;)

sm0ga selamat pegi n selamat pulang...

sudah penat aku p0tpetp0t..hehe..byebye;)

0h layanla pic dbwh..;p


kezen2ku..er ni sebahagian jer,ade lg..;)


afam0sa waterw0rld..


afif n my br0,s0in..:)


m0m n makl0ng:)




er..pic2 laen de dlm faceb0ok~hehehe;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails