Thursday, December 17, 2009

ku dlm dilema........

gudm0rning!rase da lm xupdate bl0g nih~xdela bz sgt pun tp xde ms yg ckup nk wat entry..;) ini adela kerane lappy de 1 je~s0 telah m'jadi 'rebutan' between aku n dekyah..hehe..dekyah yg byk gne lappy ni~she's very very fanatic with k0rean muvi 0r drama..huhu..sbg kakak yg baek, aku harusla beralah kan..;)

hurm..aku skang ni dlm dilema la~serbe slh n terase ssh sgt nk jg ati sume 0rg~1st time dlm keadaan mcm ni,aku rase da w0rse gle da~aku xtau nk wat pilihan t'baek n sume 0rg akn senang ngan kptsn aku tu..sbtu ni aku de fmly gathering kt mlaka,insyaALLAH sume ade bradek mak aku dtg er except maktam aku sbb die mengandam 0rg kawen..s0 aku da ske la kan sbb agk lm xbuat gathering2 ni~but last nite mktam aku ajak temankn die g makeup 0rg..die pnye pkerja sume da de kje msg2..skang kan byk knduri kawen..aku mmg slalu teman kn die g mengandam 0rg kwen~kalu cti sem mmg ni la keje aku~tp aku hanye dduk2 jela tgk die makeup 0rg,xde pun tlg..2 pun mktam aku bg 'elaun' lg..pdahal mane de wat keje..hehe...2la kali ni aku xdpt teman kn die~tp xtau mcmane nk ckp..nk bgtau aku nk sgt g fmily gathering tuuu,..huhu..aku tkt n aku xnk la nt wat die t'luke kan..aku de ms kurang 24 jam tuk pkr msk2 n ckp kt die n tnpa lukakan hati maktamku ituh..:')


aritu aku de try rsepi dlm dara.c0m tau~sedappp..:) ntila aku share ngan k0rang eh..mjlh tu kt umah..k la..mau mandi..hehe..take care pe0ple..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails