Thursday, November 19, 2009

haziq 0hh haziq;)

sedang lepak2 ngan haziq kt umah skang ni~melayan die b'ckp,maen teka teki,tgk katun..mulut bec0k mcm p0mpuan..haha..tgkla sp yg jagekan..;) semalam kan die ade sukan tahunan kt tadika die~de la mcm p'tandingan,t'msuk la pakaian beragam..maktam aku aka mak haziq telah memakaikan die s0ngket,ade keris,pkai tengk0lok,..mcm 0rg nk kawen tu..haha..c0mel je tgk..bdk kecik pkai cmtu..n die dpt n0 1..hehe..;) kire b'bal0i la sbb tempah bj s0ngket die tu br rm25..yg aksesori laen tu,free la..sbb maktam aku 2 mak andam la..hehe..tp bl tgk bj s0ngket bdk2,kecik c0mel je..geram plak aku..haha..

hurm..arini result upsr kuar kan..alahai..b'debar2 mak aku drpd mlm td~bknnye sbb adek bradek aku ke ape, sbb anak2 murid die kt sk0lah nun..hehe..mak aku ajar sbjek yg critical,bi~penguasaan bi kt kwsn kg msh lemah lg..mcm2 k0t usahe ckgu n pihak sk0lah nk bantu di0rang ni...kdg2 tu aku bsg jgk kt mak aku tu,time sk0lah da tentula ngajar,time cti pun ngajar..juz skang ni mak aku xngajar da tuisyen mlm kt umah~mak aku ckp um0 da meningkat,mak aku da larat sgt da,da xkuat mcm dl da..aku act xsbr tgu mak aku pencen..hehe..kesian tgk die..then kalu de kt umah, b0lela msk mcm2 kan..msti besttt..;) ha..k la..ckup smpi cni dl merepek..nt st0ry lg..take care pe0ple!;)


...abah aku da tau url bl0g aku la~segan gle la weiii..abisla segale rahsia aku ;p~abah,jgnla bc je,c0mment skali eh bl0g kakl0ng nii..hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails