Sunday, June 7, 2009

tired;)

hurm..penat gle arini!dr pagi b'jln2,ni br blk~sgt ser0n0k..hehe..act ptg semalam g melaka..g umah mkl0ng~adek aku kepingin nk mkn ikan bakar..hehe..smpi je mlaka kul 8mlm~pastu siap2 kuar g mkn kt umbai..byk gle kete~siap jem lg..smpi je simpng nk msuk tmpt 2,kete da b'deret pnjng~k0mpem kdai2 tu da pnuh..kit0rang pun g la tmpt ikan bakar yg laen~naseb baek yg ni xramai sgt.eh, bkn xramai tp tmpat ni lagi besar n byk kdai dr tmpt yg bese pegi tu~akhrnye smpai jgk hajat adek aku nk mkn ikan bakar..=)

pastu pagi td,pas brkfst kit0rang b't0lak blk ke seremban..ayah aku de ngajar kt 0UM kul 12..sementare tgu ayah aku ngajar 2 aku,mak n adek aku g sh0pping kt seremban parade..act mak aku nk bl brg2 tuk bakal pengantin~bkn aku yg kawen tp pakcik aku yg kawen mgu dpn ni..;) adek ayah aku yg b0ngsu~mak aku jd wedding planner die..hehe;) byk gakla bl brg td~packs0n tgh sales pulak 2~hehehe..mmg besttt..;p

abis je ayah aku ngajar td,kit0rang g casa m0da plak..bl bj raye..hehe..tema famili aku kali ni kaler ijau pucuk pisang~act aku da lame nk kaler tu, tp br skang dpt..;) pilih punyer pilih~hmpir 3 jm dlm kedai 2..da la rmai 0rg~kesian ayah aku..penat tgu kit0rang pilih kaen~huhu..besela p0mpuan kan..hehe..

kaki aku tgh lenguh2 skang ni~hehe..tp xpe..bkn slalu..;) k la..da ngntuk..nnti st0ry lg eh kwn2..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails