Friday, June 5, 2009

huh!rasenyer lame da xupdate bl0g..bukannyer aku mls, juz lately byk sgt hal yg berlaku~sedih, gembire sume b'cmpur dlm 1..=') time fenas aritu..sgt besttt..hehe~even penat n xckup td0..tp puas ati majlis b'jln lncar~nnti2la aku upl0ad gmba2nyer;) blk2 jer dr fenas 2,m0yang belah mak aku skt~sblum ni mmg da skt da..tp time 2 keadaan die agk tenat..n akhirnyer die pergi jgk...30hb aritu..aku sgt sgt sedih..sbb aku sgt rapat ngan die~tp puas ati sgt sbb dpt jage die sejak aku b'cuti..sem0ga r0h m0yang ditempatkan dikalangan 0rg2 yg beriman~amin...=')

switching m0de

aritu jumpe my abang..hehe..happy sgt even jumpe 4 jam jer~huhu..kesian die dtg dr jauh tp apekan daye..mase 2 de kenduri bc yasin tuk m0yang aku..mk aku xbg jmpe lame2.naseb baek die paham~thanks ek abang..=)

'abang : sayang da mkin berisi skang;)
'aku : yeke?hehe..senang ati k0t..;)

huhu..bukan die je yg tg0r aku da berisi..cti ni aku xdptla nk diet k0t..nnek aku msk n bg mkn mcm2;) besttt..hehehe..nnti2la aku diet..;p



..NiSa : rindu m0yang...hmm..=')

3 comments:

Hasnul Azizi said...

hAa...

upLoadLaa gmBar mse kat FENAS ariTuh...

tRingin gaK tGk gmBar dR kaMeRa Len...

Saiyidah Aisyah said...

smoga roh moyang kak nisa ditempatkan di kalangan org yang beriman.
aminnnn.
salam takziah.

ezy eizyanie said...

kak nisa~
takziah k~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails