Tuesday, June 16, 2009

rindu;)

arini aku bgun awl~kul 9.08am~hehe..;) padahal mlm td td0 agk lmbat..gyut ngan incik abang smpi kul 1~sebelum tid0, kami wajib gayut dl~;) s0, mlm td incik abang g hang0ut ngan kwn die n blk da agk lmbat~smpi aku da t'lelap sbnrnye~puas gakla thn mte smbil bace n0vel 'senafas rindu' by damya hanna..hehe..then ms kit0rang ckp2 tetibe aku nk wat vide0 call plak~s0, dptla lepas rindu pas hmpir 3 week xjmpe..hehe..kt umah aku xde line 3g s0 skang gunekanla peluang ni sebaek2nyer..;) oke. fullst0p dl crte ttg incik abang aku..;)


hurm..ptg smlm aku g sh0pping~s0rang2 je~xla rase janggal sgt c0z aku xkesah sgt kalu tak b'teman pun tp kalu ade lg baek~oke, sape nk temankan aku sh0pping lg arini?hehe..sbnrnyer xabis lg nk sh0pping~smlm sh0pping pakaian n n0vel, arini aku nk sh0pping mknan pulak~haish,mcmane la aku xtembam, asyik mkn je..hehehe..
abang, nt sayang diet eh..;) act aku da rindu nk blk umah, nk blk kg..rindu my m0m s0 badly la..huhu..rindu gak ngan si bec0k sape lg kalu bkn si haziq..hehe..rindu nk mkn msk lemak cili api nnek yg fuhh mmg sedap~h0t n spicy haha merepek je aku ni..;) byk bt0l perkataan rindu kan..




*family sebelah mak aku~ni la gmbr terakhir b'sm arwah m0yangku....=')
al-fatihah..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails