Wednesday, June 17, 2009

m0ney$$$

bgun je pg ni~aku terus 0n lappy ni~tnpa mandi manda dl..hehe;)..ni jela keje aku sepanjang dok kt s.alam ni~agak b0san jgk~terperap je kt blik~nk mkn br kuar..mall kt sebelah ni xde yg best sgt~wayang pun xde..kalu x,sure ari2 tgk wayang..huhu...

hurm..smlm ondaway aku nk g mkn, tgh aku jln2 dpn h0tel aku t'nmpk dwet~smbil aku kire2 dwet tu, tgn aku da t'ketar2 da~waaa..byk tuuu~aku da cuak,nk ke x amek dwet tu,last2 aku amek gak la..then aku call mak aku~mule2 mak aku ckp, letak blk dwet 2 kt tmpt asal tp aku tkt kalu 0rg yg xb'tggngjwb jmpe, mcmane??then mak aku suruh bg dwet 2 kt bhgn recepti0n h0tel~aku pun menurut perintah, bg dwet tu kt recepti0n h0tel ..kesiannyer kt 0rg yg ilang dwet tu~msti die t'crk2 dwet die..dwet 2 sgt byk oke~bg aku la c0z xpenah aku pegang dwet yg sebyk 2..


*c0nc0rde s.alam

..NiSa : arini nk mkn pe plak eh?da mkn kfc,laksa shack..hurm..mcm nk megi g0reng mamak je..hehe;)


2 comments:

Anonymous said...

uh. bnyk tuu.. klu kitalah, dah ambik dah. pastu diam. hehehe.

siti khairunnisa said...

hehe..
kt tau, awk amek dwet tu nk wat knduri kawen kan?;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails