Tuesday, May 5, 2009

..ari yg indah;)~

arini ari yg indah bgku~hehe..aku da abis jwb sume paper tuk sem ni..lega...tp m'debarkan bl tgu result nnti..h0h0~arini ni jgk aku da cukup um0..22taun da~~hehe..um0 makin meningkat tp perangai??lalala~;) thanks eh pd kengkawan yg wish=) n t0 my sayang..happy 1st anniversary..n thanks ats segala2nye yg telah kau buat utkku..i really really appreciate it sayang;)

***
aku xb0le nk p0st pnjang2..aku nk pack brg..es0k da nk blk:)~
td mk aku da 2kl call..tanye da kemas brg2 ke blum..bkn xmau kemas tp kene dtg m00d dl..hehe..brg2ku sgt sgt byk!huu~
0kla..nnti kt crte lg eh..;)


..NiSa : b'debar tuk speaking muet pg es0k..tkt dpt tjuk yg susah~huhu..(-_-)

2 comments:

Anonymous said...

selamat bercuti.
selamat berspeaking.

huihui. selamat ulangtahun dengan si dia. :)

siti khairunnisa said...

hehe..thanks eh kamu..
but...
kamu lupe nk wish s0mething..lalala;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails