Sunday, April 17, 2011

iri hati yg xmsuk akal..;p

bersihkan hati...
jgn ade rase iri hati...
kelak m'binasakan dri sndri....


huhh~tetibe je wat pantun 3 kerat ni..;)
smlm smbl b0rak2 ngan kwn2,t'dgr la crte yg agak kurang best la~br tau ni..hehe..
bese la..ade je manusia2 yg memadang kt dgn xpuas hati...
s0 what?k0 jeles k0 xde mcm yg aku ade??
hahahaha...
pastu crte ngan incik abang~incik abang trus ckp, 'mcm2 perangai la kwn syg ni'
memule incik abang dgr,die nk mara la~tp bl sy gelak2 jer,die pun gelak jugakkk....
act hati sy pun t'bakar jugak bl tau~tp bl tgk perangai die yg xmatured tu trus rase klakar sgt~xmsuk akal langsung alasan nk jeles ngan 0rg!huuu..;p

mmg la xdinafikan kt akn rase jeles bl tgk 0rg2 yg mcm lebih ckit@0rg tu ade pe yg kt xde~tp xperlu la smpi nk tunjuk perasaan n secare xlangsung da t'ckp sesuatu yg kurang baek..mmg 0rg yg k0 kutuk tu xdgr,tp 0rg laen???heyy...smpi jgk kt sy tau...hehehe;p


hai la manusia yg iri hati~igtla..ni sume adela kebendaan duniawi sj~xkn bwk ke mane2..s0 xperlu la nk jeles bagai....0_o

1 comment:

Lea Sabeela said...

Ishhh,tak sangka ade org busuk hati mcm tu..Harap akak bsabar la mghadapi org2 yg dengki ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails