Tuesday, April 20, 2010

aku cube...

aishhhh~tgh bz exam ni la mcm2 bnde nk dtg mengacau..
aku manusia bese..xb0le lari dr bnde yg dtg mengacau tu..huhu..
ehh,die bkn hantu tau..mslh jiwa kacau je..hehe..;p
ntahla..aku xtau nk crte kt sape mslh2 ni..since sume 0rg bz ngan keje msg2....
tp kdg2 lebih baek diam,pendam s0rang2 drp crte kt 0rg...
tkt mslh2 ni nt menyusahkan n wat 0rg rase t'ganggu...
even sbnrnye aku bknla s0rang yg pndai pendam mslh....slalu mak abah,incik abang,kwn rapat la jd pendengar setia..;)aku b'syukur sgt dikelilingi 0rg2 yg baek mcm kamu sume..
tp smpi bl aku nk trus b'gantung pd di0rang......xlame je lg aku da genap 23taun..da smkin besar kan..
2la skang..aku try..cube..setelkan sume....
xtau la b'jaya ke x...
yg penting aku cube..
iye..aku sdg m'cube....


...abaikan ayt2 d ats,im n0t in real me...jiwa kacau..syuhhhhhh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails