Saturday, March 13, 2010

l0ng distance relationship..

weekend ni aku tgl s0rang~tp xrase sunyi sbb menyiapkan keje yg b'lambak n ade zira,my wingmate yg menemani..hehe..td wat vide0 call wif mak n abah~huh, terubat da rindu..plg best, di0rang nk dtg dis c0ming friday~xlame je lg..ala pejam celik jer da smpi ari jumaat kan..:)

smlm 1 of my friend tnye, best ke hbngan jarak jauh..act jauh ke dekat ni, msg2 tntula de kebaikan n keburukan..sepnjang 23 taun hdp ni, xpenah aku merase hbngan jarak dekat~yg bt0l2 seriusla,bkn yg cinta m0nyet 2..hehe..mgkin 0rg yg dekat xde yg nak aku k0t..;p bg aku la, byk kebaikan kalu jauh~nak2 lg fmly aku bkn jnis yg bg aku kuar bebas xtntu psl~my abah n at0k sgt strict..memandangkan aku duk dekat ngan umah at0k nnek sebelah mak, s0 sume actvty aku di0rang wajib tau..

hbgan jarak jauh jgk b0le save duet..hehe..xdela nk dating ari2~jauhi bnde2 yg kurang manis ni..tp akn menjadi manis selepas halal...ewah2..hehehehe..aku n incik abang msh stdy lg~mane mampu,kalu dating ari2,lebih2 lg stail incik abang ni, die jerr yg nk byr sume~tp aku xbiarkan la die mcmtu~mstila ade give n take..kalu pt da abis,lglaa haru..hanye hrp l0an pama jerr~lgpun die stdy jauh nun utare, aku plak d selatan~cti sem jer dpt jmpe~bil hp pun xbyk sgt,kit0rang msh mampu la nk byr~1+5 celc0m mmg t'baek laaa~sesuai tuk l0ng distance relationship mcm kit0rang..kan abang?;p

ade byk lg sbb knape aku suke l0ng distance relationship~yg pnting, p'caye~aku akui bnde ni mmg kdg2 aku ssah nk yakin~nak2 lg pengalaman aku sblum ni buat aku ph0bia~tp alhamdulilah..incik abang byk buat bnde yg yakinkan aku~hanye aku je tau..hihii..yelaa, nt ade plak yg mutah ijau kang bc..;p kwn2 rapat aku kt cni taula...tp aku amek ms nk trime~lame jgk..aku pun xnk jd mcmtu,tp ph0bia tuuu..hmm..:") dl mmg kesian la kt die~jd mngse walaupun bkn die yg buat aku mcmtu....skang x da..im change..kan abang?:) tp mcm br2 ni, aku teringat mem0ry lame~tp mcm angin lalu jelaa~sekejap je kalu teringat pun..xdela nk sedih2 lg..its en0ugh....2 my friend, A****..bgla pluang dri utk disayangi n menyayangi~lelaki xsume same wlaupun skang mmg susah nk crk lelaki yg bt0l2 lelaki..but..try...k..pkrla sedalam2nye..i sntiase s0kong u la..:)


t0 my sunshine: gudluck eh abang game ptg ni~bg menang tau..i heart u abang..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails