Friday, February 19, 2010

em0 n sensitif..itu aku....

0k st0p da berangan,mimpi indah bagai~kmbali f0kussss nisa..hehe..*same je ngan status fb..;p
da ckup puas da b'dating ngan incik abang 3 ari b'turut2~mmg hargai sgt stiap saat b'sama..pasni xtau la bl jmpe lg~msg2 bz ngan stdy,incik abang lg bz ngan thesis die..huhu..xpe..aku bg die ruang~sume ni tuk ms dpan die~fmly die..*abang,syg sntiase d0akn yg t'baek tuk abang..n tq s0o0o much besday present in advance tu~cantek..i l0ikeee abang..:)))))

hurm..act m0od xbrape baek skang~aku ni bkn jnis yg ske crk gad0 apatah lg mcrk musuh~tp xtaula mane silapnye kan..aku mmg sedih laa bl jd mcmni~sbb aku h0rmatkan die..aku akui aku mmg em0 n sensitif~xtaula die saje nk gurau2 je kn ckp cmtu n ntah mcmane aku b0le terase gle td..sbb aku rase aku de hak p0st mcmtu n xde niat laen, bkn jgk nk menunjuk2..juz nk m'expressikan pe yg aku rase jer..xslh kan..xpela..aku mintak maaf..andai aku t'lalu 0ver nk terase..:")

k la~gdnite pe0ple..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails