Monday, January 11, 2010

im h0mesick.

haihh..tetibe rase h0mesick plak..
beselaaa...da blk cni mmg akan rase cmni jgkk..
dduk dlm blik ni t'menung s0rang2 b0le buatkan air mate aku menitis..
teringat mak abah at0k nnek maktam pktam dekyah bangah atul nadirah n haziq...
haaa kau..sume skali aku list kan..hehe
0rg2 diatas adela insan yg amat amat rapat dgn ku..
t'utame mak abah n adek2 aku la...
aku ank 1st dr 3 bradek jerr..
s0 hubungan aku n adek2 mmg sgt sgt rapat..
walaupun aku sering dibuli..
memandangkan bdn aku yg plg kecik kan..ser0n0k jerr di0rang buli aku...
kalu kit0rang blk,1 bl0k kuarters aku akn dgr suare kit0rang...
riuh rendah mcm adek bradek 10 0rg..hehe...
kalu b0le nk mcm zaman dulu blk...
dduk 1 family cukup 5 0rg...
skang hanye mak aku jer yg tgl di umah...
abahku d genting hghlnd..lec d inst.aminuddin baki..
mak aku xnk ikt abah pindah...mak tkt kalu tgl s0rang2 kt sn..
sbb abahku slalu 0utstati0n...
t'utama sabah srawak..
melawat sk0lah2 n ipt,ngajar bg ckgu2 yg nk naek gred@pangkat..
genting hghlnd tmpt abahku sgt sgt keras tau..siyes..xtipu...
sbb 2 mak aku xnk ikt pindah skali..
aku yg sulung plak d uitm sgamat yg segar amat ni..hehe..
mmg segamat dpt name dr p'kataan tu pun...er..bt0lkan ateen?*ateen 0rg segamat..semestinye die tau..;)
adekku yg ke2 d gmi bangi..
die every week blk..b0lelaa..dekat..naek m0t0..cepat smpi umah..
eh..c0ngrats 2 him 4 result yg awes0me br2 ni..:)
last skali tntula adek ku yg m0ntel n c0mel..hihihihihi..
dekyah laa...sp lg..
die ni t'kenal dlm fmly aku..kerane mulut die mcm bunt0t ayam..haha..
bec0k n ade je p0int nk ckp..
die sk0lah lg taun ni f0rm 5..die sk0lah agame kt pedas,n9 jgk..
ni harapan besar mak n abahku..sbb antare kami b'3 die yg plg pndai...
die jgk mengade2 sbb tiap2 mgu mak n abah dtg tgk since die f0rm 1 lg siap pesan bwk mkanan feveret...
aku rindu sgt nk b'5 dlm 1 umah mcm dulu...
tp xb0lelaa...s0b s0b s0b..;(
kalu b0le nk sume2 0rg yg aku syg ade dpn mate ni...
incik abang pun aku nk ade dpn mate jgkkkk..hihi..;p

0k i nk st0p da~angau da dtg s0 nti melarat laen plak..hahaha..till then pe0ple..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails