Wednesday, January 20, 2010

em0si.

xtau nk mule kan ayat mcmane~sbb aku xbrape ade m0od sgt nk mengarang ni..;p aku msh lg b'em0si..aku xtaula mcmane nk ilangkan bnde2 ni~mgkin akn c0ntinue smpi next week k0t..wahh..b0le lak gitu kan..;p aku xtau adakah aku s0rang je p0mpuan yg b'perangai pelik@mmg perangai p0mpuan mcmni bl b0yfie die sdg bz yg amat sgt smpi xde ms sgt nk text@call mcm bese...:( ye aku sdg mengalami musim tu skang bl incik abang amat amat bz ngan prepare tuk die ke bangk0k(naseb baek x g jauh2 kalu x i mmg teruklaa mer0yan..huhuhu) sbtu ni smpi sbtu dpn~kdg2 kesian tgk die mane nk training p'sembahan tuk u kt bangk0k lg,nk uruskn activity di0rang kt sn lg,asgnmnt die lg...fuhhhh..kalu i laaa tu,xtaula mampu ke x..agaknye ni la die 'kemanisan' student last sem kan..tp aku walaupun last sem jgk,xdelaaa sgt bz cmtu~bz jgk tp under c0ntr0l lg laa..hehe..;)

td ms ckp ngan incik abang then tnpe sedar aku da xleh contr0l sedih lalu menanges..huhu..teruk ke perangai aku ni??iye..mgkin aku telah menambahkan tensi0n die lg tp aku xsengaja tau x...i didnt mean it.....mgkin da xleh thn lg k0t...then incik abang pun risau bl aku da nanges~die mintak aku b'sbr tuk keadaan skang ni~die mintak maaf jgk sbb die xdpt nk wat yg t'baek wat ms ni..ya ALLAH...aku rase b'slh sgt bl die ckp cmtu~demi ALLAH..die sbnrnye da byk sgt wat yg t'baek tuk aku~tp aku xdela nk ckp terang2 kt die kan..0rg2 yg rapat n t'dekat ngan aku taula incik abang tu mcmane lyn aku~segan laa i nk detailkan kt cni kan...;p

pasni aku berazam xnk da em0si sgt~aku nk hepi mcm slalu2 tuu..bak kate kakak ipar ehhh kakak fiza dulu..wat rugi je sedih2 ni kalu b'cinta..hehehe..;)





im s0ri sbb entry kl ni ttg luahan perasaan aku~mgkin b0san ckit....hehe..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails