Tuesday, December 1, 2009

jac0b vs edward cullen;)

tgh b'santai2 b'same mak n makl0ng smbil tgk tv n update bl0g..hehe..blk dr 0uting td..ehh..dating la! ;p mak aku tnye,"da puas da jmpe abg kesayangan?"haha..mak aku da pndai da menyelami perasaan 0rg yg b'cinta ni..;p td aku tgk new m0on ngan incik abang~penuh jgkla panggung arini tp xla mcm weeknd,lg sesakk..~kit0rang tgk kt jj semban saj0..hehe..muvi new m0on ni best jgkla~but i m0re prefer 1st muvi,sbb kl ni edward xbyk muncul..i like edward cullen..;p~juz stat n ending jerr..selebihnyer byk ttg bella ngan jac0b..tjuk pun new m0on aka kekasih baru..hehehe..kalu nk puas,bc la keempat2 n0vel..mmg pnjang la crtenyer..aku xbc,mls..haha..mls nk tekan besta tuu..tp my sis yg bc~die la slalu jd tukang crte tuk aku..;) eh..aku nk mamam jap..lap0 daa..hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails