Tuesday, November 17, 2009

xtau yg mane satu?;p

tgh syi0k td0 pg td~aku dikejutkn ngan bunyi hp,mule2 aku biarkn je tp b'terusan plak callnye...sekali tgk abah aku rupenyer..hihi...

abah:kakl0ng, np lmbt jwb
aku: er..kakl0ng br bgun..cehh..pdahal td0 lg..haha..np abah?
abah: ni psl cti..abah xdpt cti la..tp byk g 0utstati0n..nk ikt x?
aku: ha?yeke...ala..da plan da..hurm..xpela..abah 0utstati0n kt mane..?
abah: 2la..nk wat mcmane..mak pun kecewa jgk..abah de beberape tmpt 0utstati0n..abah n mak da decide suh kakl0ng plih..
aku: 0whh..eh..xpela..tgu dekyah blk nt la..pilih sm2 ngan die..
abah: 0k..eh..da..g tlg nnek msk..
aku: er..0k abah..

aduss..hncur impian n hrpn nk g tmpt tu...naseb baek xbl tiket lg c0z abah aku da agak da~bnde ni akn b'laku..name tmpt tu?biala rahsie..hehe...abah aku suh pilih
a)taman negara pahang
b)langkawi..eii..last year br g sn..ni da reject awl2 k0t..hehe..
c)melaka
d)karambunai,sbh
e)singap0re

pening jgk nk pilih2 ni~np la x g sume tmpt kn..hehe..pastu aku critela ngan at0k n nnek~betape kecewa nye xdpt g tmpt yg kit0rang da plan tu..then at0k aku ajak ikt die n nnek aku g v0cati0n kt bali..pas raye haji ni..eh..trus je aku cakap..mane b0le..tu h0neym0on at0k n nnek laa..adek bradek mak aku sp0nser....kalu iktkn ati mmg nk ikt tp pkrkn blk,aku akn jd se0rang penyibuk je nt..hehe..hurm..pape pun..ttg v0cati0n aku tu, kene tgu my sis la blk nt..discuss same2 nt..hehe..


abang..i miss u damn much laa..xsbr tgu abang abes paper es0k..hehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails