Monday, October 26, 2009

melepasi tahap critical..;p

berade di umah skang~ser0n0knyerr..hehe..smbil update bl0g ni smbil text ngan incik abang jgk~die da start stdy week, s0 tgh stdy la tu..gdluck eh abang.!!=) hurm..rase mcm t'lepas bebanan yg besar bl da siapkn sume asgnmnt~last week adala week yg critical bg aku n gr0up..eh..bdk2 diim part 5 jgkla..ari sbtu aritu g umah ct kt ampng~menyiapkan last asgnmnt tuk sbjek electr0nic publishing~kit0rang kene wat newsletter gune page maker@indesign~aku ngan gr0up t'kial2 la,sbb xtau n xpenah gune pun bnde tu sblum ni~nsb baek la ade 'cikgu' yg mengajar kami..hehehe...final juz ar0und da c0rner la..rase sekejap je ms blalu~tgl 1 sem je lg sblum aku grad~eiii..xsbrnye..;)aku n incik abang same2 grad sem dpn..insyaALLAH..mintak2 la xkene ari yg same~kalu x, xdptla die dtg s.alam n aku xdptla jgk dtg usm tgk die k0nv0..xnk mcmtu..xpe2..sm2 kt tgk n d0a nt..;) eh..pe crte psl k0nvo ni?!0k..f0kus skang adela final~ da mule rase cuak n debar....paper aku start 4hb smpi 12hb~sem ni ade 3 paper je tp rase cm sume susah..t'utame catal0ging~da la aku jnis careless..xpe..yg pnting kene usahe dl kan..d0a..br la tawakal...aku cbe wat t'baek n yg pnting kene maintainkn cgpa...aja aja fighting!!..hehe..0kla..mau dduk b'manje ngan mak kt dpn tv tu~gunekn ms yg ade sbaek2nyer sblum pulang ke segamat rabu ni..hehe..nt st0ry lg ekk..babai..take care pe0ple..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails