Saturday, August 8, 2009

slhkah aku?

selamat ari sbtu..;) aku bgun trus crk lappy ni..m'0n9kn dri sblum g mandi..hehe..hurm..mlm td kamu a.k.a incik abang call aku~ye,aku happy dpt ckp,dberi perhatian, tp aku msh de rase s0mething yg kurang~aku tau kamu da try wat t'baek tuk aku....aku teramat b'syukur sbb dikurniakan lelaki sperti kamu yg amat amat memahami,menerima aku seadanye.....juz..aku tetibe rase tak sperti dl~ni mgkin punce dr dri aku sndirik..terlalu byk sgt pkr yg bkn2...tp aku xdpt elak sbb aku de kisah htam dulu n slh kah aku sekadar berhati2?




...NiSa : kalu la incik abang bc p0st ni~abisla malu aku sbb dpn die aku n0rmal sperti bese...n mslh jiwa kacau ni,tlgla pegi jauh2~aku sesak memikirkannye.huhu..


2 comments:

Meooo Comicore Club said...

xslh tp jgn lebih2. kena control.

pengalaman lepas untuk rujukan kita. bukan menghantui kite.

kena buat sesuatu keputusan scr rasional dan bukan perasaan.

take care! huhuhuhu

siti khairunnisa said...

0rait!thanks 4 ur advice..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails