Sunday, August 30, 2009

selamat menyambut kemerdekaan ke 52;)

selamat malam ahad!hee..act mlm ni kan mlm merdeka~aku tgh taip entry ni pn lg 3 saat je nk msuk kul 12...jap2..nk kire..1..2..3..merdeka!merdeka!merdeka!hehe..selamat menyambut kemerdekaan yg ke 52..=)

hurm..arini sgt syi0kkk 0k..td b'buke kt umah my aunt di semban~sume adek2 my dad blk b'kumpul..mcm2 lauk n kueh ade td~smpi kembung gle pr0t mkn td..haha..teruk kan..ala..kasi la can..bl lg b0le cmni~da blk segamat es0k,xdptla nk mkn sedap2 hingga b'tmbh 2,3 pinggan nasi..;) nmpk je bdn aku kurus mcmni tp pd hakikatnye aku se0rang yg kuat mkn!hehe..


aku jgk telah melepaskan rindu peluk cium yg telah lame t'pendam nih..my kezen zaim zafri 2la..hehehe..die da 5bln n berat 7kg lebih~tembam gle...br 5 mnit dukung da terase lenguh2 tgn..aku xtaula disebabkan aku dkung die atau aku xckup kalsium..haha..;) mmg puas sgt maen ngan die td~tp de ckit xbestla,die da knal 0rg..ms mule2 smpi 2,die hanye nk papa n mama die je~xb0le 0rg laen dkung lngsung..agk lame la aku usha die,br die nk..hehe..act aku ni mmg ske baby b0y~penahla jgk ckp kt incik abang,nt kalu da kawen nk baby b0y jee...haha..gle jauh berangan..pastu incik abang ckp,nt kalu sume baby b0y,xdela 0rg nk tlg aku kt dpur....hehehehe..bt0l jgk kan~xpe2..kt jgn merancang sgt..terime la dgn seadanye..;) er..ape ni....berangan jauh lg..hehe..mgkin da penat k0t 1 arini...aku rase baek aku g tid0 dl..0k la..gdnite sume..=)




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails