Tuesday, August 4, 2009

;)

haih~br de m00d nk mengupdate bl0g..;) lega da asgnmnt suda b'jaya disiapkan~sbmit es0k n lusa..hm..rase fresh la pas oliday 1 week ni~blk je dr 0pkim, rehat2 kt umah sekejap je..pastu ari rabu last week, aku n my gr0up g national lib~nk wat gr0up asgnmnt..bes jgk la kt sn..de wireless free tp plug plak kurang..ad0ii~smpi naek level 3 nk crk plug..huhu..mlm 2 aku tid0 kt umah ct~t'baek laa~aku da 2 kali k0t g umah die..fmly die peramah n m'buatkn aku slese~t'utama mak die..ct,hang peramah msti ikt mak hang kan..hehe.. dlm ms yg sm, incik abang call, bgtau usm (engineering cmpus je) pun da stat cti~haa pe lg, die pun blk kl ptg tu jgk.. n yg plg best tuu....
incik abang : syg,es0k kt jmpe eh~abg anta blk semban sekali..
aku : 0k..yeay!xpyh naek tren blk;).er b0le x syg nk tgk harry p0tter?
incik abang : b0le..jgn risau..;)
aku : terima kasih abg..;)


lebih kurang cmtu la dial0g kit0rang;)~mmg best sbb aku nk sgt tgk harry p0tter..es0k nye dlm kul 10pg, incik abang amek kt umah ct then trus g klcc~tgk wyang kt sn...mle2 stat crte tu, 0k lg~da lm2 tu mcm b0san plak..huhu..incik abang punyela serius tgk,nk phm kn bt0l2~tp xbrape nk phm jgk..haha..byk sgt ckp la,acti0n kurang..bg kit0rangla, harry p0tter kali ni kureng syi0k laa..hurm..pas tgk wayang 2, kit0rang pun g semban~time ni aku da ngntuk da, tp kesian plak kt incik abang drve s0rang2~t'kebil2 la mte aku menahan ngntuk..hehe..

da smpi semban 2, aku ajak die g big apple jap kt jusc0~haha, mengidam punye pasal..then kit0rang plan nk g celc0m center sekali tp tetibe die ckp,temperature kete die naek!0mg..aku da cuak da~crk bngkel then rupenye kipas xjln,m0t0r pun r0sak..dlm 1 jam jgkla tgu cine tu baiki...aku tgk jam da dkt kul 630,aku risau da tkt bs xde nk blk umah..dr semban ke umah aku dlm 40 mnt jgkla~da smpi teminal, tgk bs mmg xde~tnye la pkcik2 bs yg dduk kt situ, di0rang ckp bs xsure ade sbb da ptg....incik abang ckp xpela die anta aku blk umah~kesian plak aku tgk die..sure penat gle..tp nk xnk da xde ch0ice die anta la smpi ke umah..smpi di umah, mak da sedia menanti..hehe..die p0tpetp0t jap ngan mak pas mgrb incik abang blk la kl...hurm..sungguh byk cabaran pd kami aritu~naseb baek la incik abang c00l je..=)

...NiSa : incik abang, HAPPY 22TH BESDAY tau~da mkin besar da..kurangkan ckit perangai ngade2 tu ye..hihi..;) syg hrp abg ske hdiah yg xseberape tu..hehe..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails