Thursday, August 13, 2009

30 perkara aku t'tarik ngan incik abang..;)

1. Dia menerima aku seadanya..Alhamdulilah!

2. Dia baik dalam sume hal..

3. Mendapat pendidikan yg sempurna dr famili dia

5. Dia se0rang family man~rapat ngan sume famili dia ayah,mak,kakak,adik2 dia...

6. Dia ensem n cute di mateku..;)

7. Dia pndai handle masalah~xcepat mengeluh n selalu pkir yg p0sitif..

8. Dia begitu menjage hubungan dia ngan Allah..harap2 akan kekal ngan sifat mcmni...

9. My famili terutame mak aku suke die~aku lgla 10000000x suke..hehe..

10. Aku suke style dia drive kete n aku slalu curik2 pndang time dia drive..;)

11. Dia sgt f0kus bl stdy n keje~time ni kalu kacau,die wat xlayan je..huhu..

12. Dia m'punyai mase depan yg cerah dlm kerjaya n hidup..insyaAllah...

13. Dia agk pemalu ngan p0mpuan~bagus2, xla gatal kan..;p

14. Dia jarang mara tp bila dia mara,aku tkt n nangis...huhu..

15. Dia kurang r0mantik, xpndai tunjuk sesuatu yg die suke secare terang2...

16. Dia sayang aku~ni pnting ni..dia penah ckp, he luv me m0re than himself...terharu tau dgr~bkn senang die nk luah perasaan..=)

17. Dia rajin layan kerenah aku yg kdg2 mcm bdk2 ni..;)er, dia jgk byk mengajar aku b'dikari n b'sbr~aku ni s0rang yg agk kurang b'sbr..ni la kelemahan aku..i admit it..

18. Dia selalu nk wat yg terbaek n jd yg t'baek tuk aku n hbngan kit0rang...mesti la kan..=)

19. Dia nk kawen ngan aku 3 taun lg~d0akan kami ek..;)

20. Dia selalu wat aku t'senyum setiap masa...=)

21. Dia ckp aku ni ckp pelat..yeke??

22. Dia suke mkn udang..

23. Dia xsuke ungkit2 hal yg lame2~yg ni aku salute sgt kt die...;)

24. Dia xpndai merajuk!~part ni best,aku xde saingan merajuk2 ni..;p

25. Dia agk eg0 tp ngan aku,eg0 die mcm xde je~sbb kalu die rase die wat slh die akn cpt mintk maaf tkt aku mara lame2..;)

26. Dia ramai kwn n pentingkn kwn..

26. Dia aktif sukan~keeper t'baik tuu..;)

27. Dia xbrape suke bdk2~xpe2,nt aku akn wat die suke,siap cium2 n peluk2 lg nt..ngeh3..;p

28. Dia mining engineer t0 be..=)

29. Dia agk keras kepale kdg2..

30. kit0rang kapel yg byk p'bezaan,mgkin p'bezaan tula yg m'buatkn kit0rang saling melengkapi...


eh,sape2 bc pastu ade rase mcm nk muntah@meluat ke,sile clik X kt atas knan page ni ye~ni bl0g aku,suke ati akula nk p0st pape pun.jgn nk buat semak!!


1 comment:

Meooo Comicore Club said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails