Sunday, July 12, 2009

rinduku terbalas sudaa..;)

haha..tgk title kt ats 2 cam gedik n jiwang plak~xpela kan..ati sdg kembang b'bunge2 ni..;) weekend br2 ni aku n incik abang t'syg b'jmpe..n terbalas la sgale rindu dendam yg t'pendam..er de dendam ke?mane de la..;) mule2 plan nk g melaka kan~tp xjadik then ditukar kpd plan yg lg best..hehe..kit0rang decide g genting~syuk n awek die ikt skali..eh..xmau ckp byk2 la~j0m lyn gmba2 ni..hehe..;)








hurm..ni la antare gmba2 time g genting 2~xb0le upl0ad byk2~nt ade yg t'muntah kalu tgk..hehe...ceh..mengade sungguh kan..;) act xdpt nk amek gmba kt 0utd00r byk sgt~cuace b'kabus n ujan..ramai jgk 0rg time 2~almklumla..ari sbtu~pnjang gle nk b'atur maen...aku xdela maen yg ekstrem sgt~maen yg bese2 je~bnde2 cmni aku xbranila..pengakuan jjur ni..huhu.. pastu aku beria cabar incik abang 2..tp xjadik plak cabaran 2~sbb kalu aku xmaen die pun xnk maen...hehe..wlaupun penat n lenguh kaki b'jln tp b'bal0ila~sgt best 0k..t'utame g ngan 0rg yg t'syg..hihi..;)



psst..incik abang..thanks a l0t c0z bwk sy g jln2..er..laenkali kt g lg eh..;p 0h ye..br0adbndkuh da 0k da..=)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails