Sunday, July 5, 2009

;)

selamat pagi semua..!;) agk lm jgk aku xupdate bl0g neh~bknnyer bz sgt pun tp dis week aku mls byk sgt..hehe;) aku sudah berada di uitm segamat yg terchenta:)~smlm fmly aku anta juz my ayah je yg xdpt anta...beliau mengajar plak..huhu..pas je register smlm, mktam ajak g jakel, nk bl kaen lg~aku suke jln2 ngan mktam t'utame kalu g kdai kaen~sbb die mesti bl kaen utk aku jgk..;) da agk2 nk patah kaki, kit0rang g mkn~haziq beria nk mkn kfc~aku cam da muak da ngan fast f00d neh..ad0ii..tp mengalah jgk la~naseb baek bdk kecik, kalu adek aku tu yg wat perangai mcm tu mmg xdptla..haha..;)

hurm..smlm my abang bgtau, die nk dtg segamat weekend ni~mule2 aku mcm xyakin je, yela jauh kan~mmg kit0rang de plan nk jmpe tp aku igt nk jmpe kt semban je~aku b0le blk skali..
ceh..ckp kt die aku mls nk blk..tp die ckp nk dtg segamat jgk..aku mmg suke sgt la kalu die nk dtg cni..hehe..;) 2 bln lebih xjmpe~rindu da mkin menebal..;) t'jiwang plak..hehe.. skang aku da plan ckit2 da~aku cam nk bwk die g mlaka nnti..dr cni lebih kurang 1 jam je..pape pun, ni hnye plan je~ade rezeki, dptla jmpe..kalu xde rezeki, d0k diam2 je la kt u ni...hehe.. bt0l x abang?;) eh aku nk g mandi~aku trus je 0n lappy td bgun dr td0..hehe..k la..take care sume..=)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails