Monday, July 6, 2009

1st day...

arini clas aku stat kul 10~agk liat jgk la nk bgun pg td..tp sblum 2 dlm kul 7 lebih da bgun,cuci baju~then pas2 smbung td0 blk..hehe..teruk bt0l kan..;) skang bndera merah naek, s0 dis week b0lela b'mlsan ats ktil lebih lame sblum bgun..;) hurm..clas 1st td catal0ging~en razak yg ngajar..agk seram jgk..igtkn pn diana yg ajar..b0le pilih2 lect plak eh..beliau msuk xlm td~briefing ckit je..kene bl manual aacr yg tebal mcm kamus tuhh..then clas kul 2 td c0ncepts pr0gramming en isma yg ajar~mcm bes je die ajar..dgr kate, sem lpas rmai yg dpt a~plg rendah pun bt yg beliau bg..sem ni hrp2 pun mcm dl la en isma ye..;) td jgk da devel0p gr0up~aku,tira,ct,ainil,nadiah n hakim satu gr0up..tgk scheme w0rk td cam seram je..seram lg..de 4 kali presentati0n..huhu...byk 2..0wh ye..subject ni xde final exam..=) tp byk wat research kt luar..yeay!xla t'perap kt u je kan~suke2..at least de g jln2..hehe..hurm..dlm kul 6 td,aku n bdk2 ni g j0gging..bknla..juz jln2 je..bdn da berat nk lari..;) br suku jln da pncit~nmpk sgt da lm x exercise..huhu..eh, pr0t aku da lapa la~aku nk mamam jap eh..;)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails