Sunday, June 21, 2009

a perfect man t0 my eyes:)

aku bgun awl td~pas je s0lat sbuh, aku xtd0 da~arini mau ikt my mak n ayah g brkfst n g pasar tani~jrg2 aku dpt brkfst ngan di0rang sbb slalu bgun lmbt..hehe..;) blk jer my ayah dr surau pg td, aku trus je bg hdiah 2~smbil mengucapkan Happy Father's Day...my ayah nmpk t'haru n gmbira...:) aku tau setiap 0rg punyai ayah n de keistimewaannnye~bg my ayah juge begitu~aku sgt sgt rapat ngan my ayah selaen mak ku...ms aku kecik dl, my ayah se0rang yg garang..yela..mendidik ank2 zaman skang ni bknnyer senang..memandangkan aku ni agk em0 0rgnye, ayah aku la yg lebih memahami~mgkin mak mls nk lyn time aku em02 tu..hehe..ayah aku lebih lembut n senang b't0lak ansur dgn memujuk aku direct or indirect..

zaman dahulu kala, ayah aku bkn saje garang ngan aku n adek2 malah di sk0lah pun(xcaye tanye ank2 murid die;) tp skang my ayah bkn ngajar bdk2 remaja lg sebaliknye mengajar 0rg dewase plak..hehe..my ayah skang ngajar kt institut aminuddin baki(IAB),genting hghlands as ict lect..IAB ni tmpat ckgu2@guru besar2 b'khusus..besenye b'khusus tuk naek pangkat..0k, b'blk d crte yg asal, aku msh igt, ketike zaman aku sk0lah dl, aku agk slalu kene r0tan~my ayah siap suh pilih jnis2 r0tan sblum my ayah mer0tan..siap kali exam, kalu aku dpt c je, aku akn dir0tan..huhu..aku je yg kerap dir0tan sbb dlm ade bradek, aku je yg xbrape nk pndai c0mpare adek2 aku..;) abah...(sekejap ayah sekejap abah,bantaila..;) i luv u s00 much n thanks being such a great father t0 me...=)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails