Friday, May 8, 2009

..i g0t a sunshine after cl0udy day=)

arini aku lepak umah nnek sepanjang ari~aku malas nk tgl s0rang2 kt umah~tak,tipu.aku tkt tgl s0rang2 sbnrnye..hee;) dr pg t0l0ng nnek kemas2,bg ikan mkn,bg kucing mkn,g melawat kebun at0k n mcm2 lg aktiviti aku arini~puas..sgt~~sbb da lm aku xlakukan sume ni...tp..ade peristiwa..yg m'bwk aku ke ms silam..=')

***
'at0k : kakl0ng, j0m g pejabat at0k kejap, b0le?
'aku : b0le t0k..tp nk buat ape eh?
'at0k : tlg at0k tgk budget n kire2 tuk akaun pejabat at0k..0rg slalu yg buat keje 2 die cti..at0k igt nk tgk2 je dl..tp at0k xbp phm..2la ajak kakl0ng..dulu kakl0ng amek akaun kan?igt lg x?
'aku : er..b0le k0t..j0mla kt g tgk dl..

~tp dlm ati aku..tuhan je yg tau..aku f0bia ngan n0!hu..serentak kenangan lame menerjah msuk..ye!dl aku amek akaun~abah aku teringin nk aku jd akauntan..tp malang..aku xb0le nk carry k0s ni~;( sedih..pedih..hanye tuhan yg tau ape yg aku tggung..tglkan byk kenangan disane~terutame..kwn2 n akak2 yg selalu amek berat ttg diriku...smpi arini..aku blum berani nk pegang calculat0r lg!huhu~

aku jgk b'syukur...sbb arini..aku da b0le t'senyum puas=) ade hikmah disebalik yg terjadi..ALLAH tau ape yg terbaek tuk hambaNya..aku menjadi semakin kuat n matang atas ujian itu..aku redha ngan dugaan yg dtg...aku bahagia n selese ngan kehidupanku kini..aku sdg berusahe..supaye..sejarah itu xkn berulang lg..insyaALLAH.. :)
*at0k ngan haziq..

1 comment:

Anonymous said...

hehe. jgn diulang lg sejarah lama.
alhamdulillah lah masa sekarang cemerlang dari dulu.

give thanks to Allah! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails