Sunday, April 5, 2009

terharu:)

sedang aku baring2 pas blk dr 0uting ptg td(kalu x kerane bl tiket blk next week,mmg aku xkn kuar..xlarat nk jln) ..tetibe dgr n0kia t0ne..skema kan..hehe..t0ne tuk family....mak call..

'mak : kakl0ng,cmne keadaan?da 0k demam?
'aku : xbaek lg k0t mak..batuk tmbh teruk je..seleseme da 0k ckit..tp suare sengau jgk lg..bdn ni pn cm pns dlm..sbb berpeluh...
'mak : kakl0ng beli la en0 ke...air badak ke..mak lupe nk bgtau td...kt dlm kampus xde ke?
'aku : air badak 2 ade k0t...tp en0 2 cm xde je mak....
'mak : td mak da bincang ngan abah...es0k mak ngan abah dtg la tgk kakl0ng..risau jgk..demam..xlame lg nk exam ni..
'aku : mak..xpe k0t..lgpun jmaat dpan kakl0ng blk da..
'mak : xpela..mak ngan abah dtg tgk kakl0ng...b0le g clinic...

wahh...gumbiranye rase hati~~~hehe...terharu gile...pastu siap pesan kt mak minta msk ikan siakap 3rase n ikan bilis,kentang grng msk lade merah.....my feveret ever..hehehe...

xsbr tgu esk......time plez g0 faster..hehe;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails