Saturday, April 11, 2009

..segamat-seremban;)

aku berade di umah skang.
rase sgt sgt bahagie.hehe.da setel sume bnde yg serabut dlm kpale otak ni.semalam bs aku kul 3ptg tp aku kuar awl dlm kul 12tgh.aku ikt angah n her boy~naek kete,kalu aku tau aku pkai suar sbb xde sape2 pun kt pondok pkguard 2.then, g mkn2 n jln2 dl kt segamat.pastu smpi bs station dlm kul 230.ramai gle org!xdpt dduk.naseb baek setengah jm je kn b'diri.dlm kul 3 bs smpi,aku naek n bersyukur gle sbb sebelah seat aku pompuan.sbb slalu nye laki yg dduk sebelah aku.malang tol.aku xdpt nk tido kalu laki kt sebelah.aku tkt nt gaye tido aku t'over.haha.sedar2 je,aku da nk smpi semban.tgk hp,ade 22 miskol.mk aku call.adoii..cmne leh lupe yg mk n abah akn amek kt tminal(slalu naek bs blk sndri).then, da smpi mk abah aku da tgu dlm kete.br dduk je,mk aku tanye,lapa ke?aku ckp,xdela lapa.td da mkn ngan angah.tp kalu nk mkn lg,bole jgk.sbb aku cm da lapa.hehe.aku mmg kuat mkn tp bdn xnaek2.smpi je umah nnek aku,aku terbau wangi.bau mknan.hehe.skenyer.nnek aku msk mcm2 n byk...pas je mkn,aku kene exercise plak.basuh pinggan mangkuk.hehe.xpela.prt pn da knyng.then, da borak2 ngan atok,nnek,mktam,pktam, aku n mak abah blk umah(umah nnek sebelah mk,dekat je ngan umah aku).

..saje je buat entry pnjng2 cmni.kalu rase semak,jgn bc..hehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails